Suzanne van der Moore



Bericht geplaatst door:
Suzanne van der Moore
login om te reageren op dit bericht
Op:
06-07-2022 / 222 x bekeken
Categorie:
Marktconforme betaling/vergoeding
Verloopt op:
31-07-2022


| Bericht is verlopen

Zakelijk leider / manager

Lokatie
Amsterdam, Lauriegracht 116-D - thuiswerken mogelijk

Vacature Zakelijk Leider/Manager - ActeerAcademie Amsterdam
Parttime (16-20 uur per week)

Wij zijn…

ActeerAcademie Amsterdam

- is een kleinschalige acteerschool.
- biedt cursussen en workshops op alle niveaus vanaf de basis tot aan professioneel niveau aan voor voornamelijk volwassenen vanaf 18 jaar, maar ook voor jongeren (13-18 jaar) en kinderen (8-12 jaar)
- maakt voorstellingen en producties
- organiseert acteerweekenden

In de toekomst komen hierbij mogelijk nieuwe activiteiten zoals
- online castingbureau en samenwerking met andere kunstdisciplines/media

De Academie is op zoek naar: een zakelijk/organisatorische leider in verband met het aankomende verhuizing van de huidige mede-eigenaar.
De Academie legt de nadruk op: kwaliteit, persoonlijke aandacht en ontwikkeling, professionaliteit, veiligheid en vooral veel spelplezier.
Suzanne van der Moore (regisseur, schrijver, eerstegraads docent) heeft ActeerAcademie Amsterdam in 2009 opgericht.

Wij zoeken…

- We zoeken een zakelijk leider die de missie van onze kleinschalige acteerschool kan uitdragen:
we werken persoonlijk met onze medewerkers en klanten.
- Vriendelijkheid, plezier, diepgang, ontwikkeling en kwaliteit staan voor zowel de klanten/leerlingen als voor de vennoten/medewerkers voorop
- Je bent iemand die structuur en overzicht kan houden
- Je bent zakelijk sterk
- Je kunt creatieve plannen zakelijk en strategisch kracht bij zetten
- Je hebt affiniteit met acteren/theater
- Je hebt feeling voor de behoefte van onze klant

De functie geeft ruimte om zelf je tijd in te delen, vanuit huis te werken of vanuit ActeerAcademie Amsterdam. Hier hebben we regelmatig overleg op creatief en zakelijk vlak

Periode
Vanaf 1 (of eind) augustus 2022

Functie eisen / profiel
Jouw verantwoordelijkheden & taken
ActeerAcademie Amsterdam is een kleine organisatie waar jij:
- de dagelijkse zakelijke en organisatorische leiding over krijgt, in samenspraak met de artistiek leider, Suzanne van der Moore
- zowel zakelijk als inhoudelijk (mee)denkt en (mee)bepaalt in de koers van onze school
- je handen uit de mouwen steekt om praktische en organisatorische taken uit te voeren
- medeverantwoordelijk bent voor de opstart, continuering en afronding van de activiteiten van ActeerAcademie Amsterdam, zoals cursussen, workshops, producties, acteerweekends, en -uitjes en zomeractiviteiten
- verantwoordelijk bent voor het bijhouden van de begroting, het doen van betalingen en het doen van belastingaangifte (in samenspraak met onze boekhouder).
- verantwoordelijk bent voor het aanbrengen van structuur en overzicht in de “achterkant” van de organisatie zodat lopende en nieuwe activiteiten steeds efficiënt en professioneel verlopen
- (mede)verantwoordelijk bent voor het aantrekken, aansturen en uitbetalen van nieuwe acteerdocenten op freelance basis
- verantwoordelijk bent voor overige administratieve taken zoals het beheren/bijhouden/vernieuwen van de website, social media en formulieren voor inschrijvingen, het aanmaken tickets voor proeflessen, mailcommunicatie met leerlingen en het controleren van betalingen.
- eventueel (mede)verantwoordelijk bent voor het aantrekken en aansturen van een nieuwe freelance administratief medewerker, die o.a. een deel het bovenstaande takenpakket op zich kan nemen.

Jij…
- kan uiterst zelfstandig werken en ziet het als een droom en uitdaging om ons bedrijf, de VOF mede te beheren en te managen
- hebt zin om met veel energie de missie en ambities van ActeerAcademie Amsterdam uit te dragen en hieraan strategisch en inhoudelijk mee te werken
- werkt nauwkeurig, hebt een sterk zakelijk en strategisch inzicht en bent goed in het creëren van structuur en overzicht
- kunt uitstekend overweg met digitale middelen en bent bekend met o.a. Wordpress, Adobe, Excel, of bereid dit te leren
- hebt ervaring of feeling voor het voeren van sollicitatiegesprekken
- hebt ervaring of feeling voor het aansturen van medewerkers
- kan op een prettige wijze
samenwerken met de artistiek leider en de eventuele administratief medewerker
werken in, en leiding geven aan: een team van freelance medewerkers/docenten
- staat open voor het samen ontwikkelen van nieuwe initiatieven voor de ActeerAcademie zoals een online castingbureau voor talentvolle leerlingen
beheerst de Nederlandse taal uitstekend

Het zou fijn zijn als je ervaring of ambitie hebt in werkzaamheden als zakelijk leider, projectmanager of vergelijkbaar en/of hierin wil groeien

Wat bieden wij?
Wij bieden jou…
- Een carrière in een mooi en goedlopend kleinschalig bedrijf met een prettige bedrijfssfeer en veel creatieve, organisatorische en zakelijke ontwikkelingsmogelijkheden
- Je stapt in in een goed werkend systeem met vijfmaal-jaars proefles/inwerk-periodes en daarop volgende overzichtelijke lesblokken, een ticketshop, certificaat-uitreikingen en een jaarlijkse minifestival op een buitenlocatie
- Je wordt ingewerkt door de vertrekkend mede-eigenaar en krijgt daarbij van haar een overzichtelijke schriftelijke uitleg met foto’s van de werkzaamheden
- Onze clientèle is positief, dankbaar en groeiend
- Een mooie werklocatie in een historisch monumentaal pand aan de Amsterdamse gracht met een prachtige binnentuin, maar ook de mogelijkheid om vanuit huis te werken

Honorering & arbeidsvoorwaarden…

- De zakelijk leider werkt als mede-eigenaar (vennoot) van ActeerAcademie Amsterdam. Dat betekent dat je deelt in de winst van de VOF: dit zijn dus jouw inkomsten.
- Ondanks de corona-periode en diverse lock-downs heeft ActeerAcademie Amsterdam de laatste jaren een groeiende winstmarge
- Werkdagen/tijden zijn in overleg
- Als je nog bezig bent met je studie is dit geen bezwaar

Reageren / meer informatie
Je moet inloggen om te reageren




VERS VOLGEN

     

SCHRIJF JE IN
VOOR DE NIEUWSBRIEF